Perfect-House


Bemutatkozás

Cégünk nem szokványos módon alakult. Régóta jó barátok vagyunk, és azonos értékrendet képviselünk. A cég alapítói végzettségük szerint közgazdász és bérügyi referens. Természetesen rendelkezünk a tevékenység ellátásához szükséges törvény álltál előírt mérlegképes könyvelői végzetséggel és regisztrációval is. Érdeklődési körünk végzettségünknek köszönhetően szerteágazó, pénzügyi, gazdasági, jogi, ami biztosítja, hogy a gondunkra bízott vállalkozásukat felelősséggel kezeljük.

Mi magunk is vállalkozók vagyunk, ahogy családtagjaink, barátaink, ismerőseink legnagyobb része is. Hiszünk abban, hogy a cégtulajdonosok joggal várják el, hogy a cégük a jogszabályoknak megfelelően, áttekinthetően, pénzügyileg stabilan üzemeljen, és az érthető tájékoztatások alapján a tulajdonosok felelősen tudjanak dönteni a fejlődésről. Sokféle módon működhetnek a cégek, ezért mindenkinek másféle információra van szüksége a megalapozott döntéshozatalhoz. A Perfect-House Bt tagjai számára fontos, hogy naprakész ismeretekkel rendelkezzenek a cég típusokat érintő jogi, pénzügyi környezetről, pályázatokról, adózási, munkaügyi szabályokról.

Fiatal energikus cégként tudjuk, hogy mi akkor tudunk fejlődni, ha az általunk könyvelt cég is fejlődik. Fontos számunkra, hogy az ügyek kezelése gördülékenyen menjen, átláthatóság, stabilitás jellemezze. Mi nem dolgozunk alkalmazottakkal. Nekünk ez nem munka, nem munkahely, hanem megélhetést nyújtó tevékenység, ami csak akkor működik jól, ha a ránk bízott cégek a tulajdonosai elégedettek velünk, és elégedettségüket úgy fejezik ki, hogy minket ajánlanak másoknak, hiszen számunkra fontos a minőségi szolgáltatás, a többi könyvelő irodával ellentétben nem a könyvelt vállalkozások számának jelentős gyors növelése a célunk, hanem a stabil, minőségi szolgáltatás megtartása melletti növekedés. Épp ezért nálunk nem kell attól tartania, hogy minden héten, minden alkalommal másik ügyintéző fogadja. Célunk, hogy minden ügyfelünket ugyanazzal a szakszerűséggel, odafigyeléssel, dinamizmussal kezeljük, személyesen, egyedi igényeinek figyelembevételével.

Mivel tudjuk, hogy a tájékoztatás segít a jó döntések meghozatalában ezért a fontosabb döntések előkészítése során azt szeretnénk, ha a tulajdonosok, nem, mint gátló tényező tekintenének ránk, hanem mint a vállalkozását támogató segítő partnerekre.

Irodánk ügyfélfogási időben minden tulajdonos előtt nyitva áll, javasoljuk azonban az időpont foglaló rendszer igénybevételét, a várakozás elkerülése érdekében. Illetve számunkra fontos az üzleti titoktartás, épp ezért a privát megbeszélés nálunk alap. Telefonon a nap 24 órájában elérhetőek vagyunk. Természetesen, ha bejövő vonalaink foglaltak, üzenethagyás esetén mindenkit visszahívunk.

Kapcsolattartásunk során, a minél szélesebb ügyféligények kielégítése érdekében használjuk az informatikai rendszerek adta lehetőségeket (file feltöltő rendszer, online munkaidőnyilvántartó rendszer, online útnyilvántartó, számlázó program). Abban az esetben, ha ügyfelünk a hagyományos kapcsolattartást preferálja, abban is parterek vagyunk. Könyvelési anyagát eljuttathatja, postai úton, file feltöltő rendszerben, átadhatja irodánkban, de kérésére külön díjazás nélkül Budapesten havonta 1 alkalommal a helyszínre is elmegyünk érte.

Nem szeretnénk azt a látszatot kelteni, hogy mi sose fogunk hibázni, hiszen emberek vagyunk, akik dolgoznak, és aki dolgozik hibázik. Ezért fontos kiemelnünk, hogy rendelkezünk szakmai felelősségbiztosítással, mely abban az esetben nyújt támaszt, ha a cég bármely tagja munkája során olyan hibát követne el, mely következtében a céget anyagi kár érné.


Facebook